1. budapest - bombay

2010.02.11. 18:49

ez a resze az utnak ugye egyreszt mar dokumentalva lett imitt amott masreszt nem tul dicsogesen kezdodott ugyogy csak szormenten vazolom fel :)

mivel letiltotta a voda a telefonom az indulas hajnaljara virradolag, es ugy ma mar sikeres embernek vezetekes telefonja nincs, ezert a repterre kierest az ugyfelszolgalattal valo uvoltozes valamint a miniabcs srac telefonos segitsege elozte meg. ahogy azt facebook pajtijaim mar olvashattak, a taxiban pedig:

5000et fizetek ha elerjuk a gepet c. jelentet jatszhattam el. a gyorsforgalmin megfogadtam h rendes ember leszek es mindent megcsinalok mostantol idoben

node aztan ugye londonban toltottem a nap tovabbi reszet, meg a masnap napkozbent is, nagyon kellemesen, jo korulmenyek kozott, baratokkal zsilipelve at a napi rutinokbol az utazasba. a heathrowra telejsen jo idoben erkeztem, de valamiert a morcos chekines holgy rampiritott h kesesben vagyok ezert - az ismert elozmenyek okan - bapanikoltam es jol elfelejtettem ablak melletti szeket kerni.

a london-bahrein ejszakai repulos remek elmeny lett volna ha az ut masodik orajara teljesen lereszegedo szomszedom nem hanyja le magat almaban ezzel keseritve (ertitek) meg az utazast nekem is. whatever, bahreinben atszallas, mindehol fura ruhas emberek, vallalhatatlan wck, es negy ora varakozas, folyamatosan valtakozo gate szamokkal

*ramszoltak h 5 perc mulva zaras itt a netkavezoban

 

a gepen osszecimbiztem alexel a brazil sraccal es julio val a spanyollal, azota egyutt mozgunk, alex nagyon nagy segitseg mindenben

 

no es ami a lenyeg, itt vagyok vegre indiaban. a repterrol ket oras taxi ut befele a szallasunk kornyekere, tenyleg sok az ember, tenyleg mindenki kozvetlen, tenyleg minden koszos de egyelore meg csak nezem mint egy natgeos filmet. megyek most aludni egy nagyot es holnapra kitalalom h eszak v del fele hagyom el azonnal ezt az amugy elegge baratsagtalan metropoliszt

 

joklegyetek szevasztok

*jo a szallasunk, jot vacsoraztam, nincs hasmenesem, nem akartak kirabolni, es dudalnak allandoan

*minden teherauto hatara valamiert a horn ok please feliratot pingaltak, a leheto legvaltozatosabb formakban, holnapra fenyekepezek egyet es feldiszitem a blogt,

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hornokplease.blog.hu/api/trackback/id/tr901750167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása